1. مدونة أرض العرب
  2. أغانى و أناشيد
  3. موضوعات عامة
  4. حصرياً كلمات و تحميل أغنية K.Gad الجديدة بالحق صوتى راب ضد الإنقلاب

حصرياً كلمات و تحميل أغنية K.Gad الجديدة بالحق صوتى راب ضد الإنقلاب

1:13 ص
بسم الله الرحمن الرحيم 
 حصرياً كلمات و تحميل أغنية K.Gad الجديدة بالحق صوتى راب ضد الإنقلاب
www.facebook.com/3rab.land
حصرياً كلمات و تحميل أغنية K.Gad الجديدة بالحق صوتى أغنية راب ضد الإنقلاب تحميل mp3 من gulfup رابط سريع...
كلمات الأغنية:
قوى الحناجر بالهتاف ودق بصوتك عالدفوف
مد ايدك لاخوك و وحد الصفوف
اثبت ماتهابش فى يوم ممات وقاوم الظروف
حقك و حقى مات مقهور من الركنه عالرفوف
اصرخ والعن السكات كرهنا ريحة الخوف
صوتى سلاح مباح فى وش مستبيحى الدم
صوتى قوه و صمود لشعب شال الهم
صوتى هيفضل ثوره وصعب انه يتكتم
إن مت صوتى عايش استحاله يتدفن
هافضل ثابت مكانى لحد الظلم ما يتعدم
أنا معنى الصمود فى وش كل ظلم جائر
أنا اللى ما خفت لحظه و عشت أنا حر ثائر
أنا الى ثابت خابت عجزت كل كلمه فى وصفى
أنا اللى شلت بين ايديا جثة اخويا و كفنى
أنا اللى اتصبت ثبت صرخت نكرت ذاتى و نفسى
أنا اللى خاف منى الممات حتى السكات صرخلى
بالحق صوتى يعلى يعلى مهما كان
ضد اللى ظالم و اللى بايع و اللى خان
لو حتى فيها موتى اصل ازاى هاعيش جبان
ده أنا حتى لو سكت برضوا مافيش أمان
هنا(الجزء الأجنبى)
أنا المصرى اللى قالوا عليا ارهابى
أنا اللى شفت موت إخواتى و أحبابى
أنا الصامد أنا الثابت أنا المجروح
أنا اللى بهتف على اخرى بصوت مبحوح
انا اللى بهتف على اخرى بصوت مبحوح
بالحق صوتى يعلى يعلى مهما كان
ضد اللى ظالم و اللى بايع و اللى خان
لو حتى فيها موتى اصل ازاى هاعيش جبان
ده أنا حتى لو سكت برضوا مافيش أمان
بالحق صوتى يعلى يعلى مهما كان
ضد اللى ظالم و اللى بايع و اللى خان
لو حتى فيها موتى اصل ازاى هاعيش جبان
ده أنا حتى لو سكت برضوا مافيش أمان
 


لتحميل الأغنية mp3 من gulfup من هنا K.Gad بالحق صوتى

share

مواضيع ذات صلة

التالي
« السابق
السابق
التالي »