1. مدونة أرض العرب
  2. أغانى و أناشيد
  3. موضوعات عامة
  4. حصرياً كلمات و تحميل أغنية كايروكى الجديدة "نفسى أفجر" من ألبوم السكه شمال

حصرياً كلمات و تحميل أغنية كايروكى الجديدة "نفسى أفجر" من ألبوم السكه شمال

12:00 م
بسم الله الرحمن الرحيم
 حصرياً كلمات و تحميل أغنية كايروكى الجديدة "نفسى أفجر" من ألبوم السكه شمال
www.facebook.com/3rab.land

حصرياً كلمات و تحميل أغنية كايروكى الجديدة نفسى أفجر من ألبوم السكه شمال تحميل الأغنية mp3 من mediafire...

كلمات الأغنية :
انزل الشارع وشوف بعنيك وانت فى طريقك بص بصه حواليك
سيبك من النخبه المثقفين هو الشارع هيقولك الحقيقه فين

مفيش تربيه ومفيش تعليم مفيش نظام ومفيش قوانين
العالم بيجرى واحنا فى مطرحنا وبنتخانق فى عز الزحمه

مقضينها شتيمه وسب والصوت العالى دايما يكسب
عايشين فى سباق ومفيش اخلاق مفيش حساب مفيش عقاب

انا مش هزوق فى الكلام .. انا مواطن انا شاهد عيان
نفسي افجر الشوارع والطرق كل يوم دمي بيتحرق

خلاص الشارع مبقاش فيه رحمه قضيت نص حياتى فى الزحمه
نفسي اركب جناحات واطير نفسي اقول كلام كتير

سواق التاكس كرهنى فى نفسي والميكروباص بيدوس على الناس
والناس كلها ماشيين بالعكس مفيش دم ولا احساس

بنات بلادنا بيتحرشو بيهم والقانون مش عارف يحميهم
والمخدرات فى كل مكان حشيش ترامدول بيسا برشام

نظام قديم زى الجديد .. كله ماشي بالتعريض
نفسي افجر الشوارع والطرق كل يوم دمي بيتحرق
لتحميل الأغنية mp3 من gulfup رابط مباشراضغط هنا نفسى أفجر - كايروكى 


موضوعات مشابها
حصرياً كلمات و تحميل و مشاهدة أغنية "هنا القاهره" لرامى محمد ضد الإنقلاب 
كلمات و تحميل أغنية التراس اهلاوى حكايتنا "اه يا مجلس يا ابن الحرام"  

مواضيع ذات صلة

التالي
« السابق
السابق
التالي »